Veelgestelde vragen
1. Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Nee, maar we raden het wel aan om je in te schrijven op onze mailinglijst voor insidernieuws, productlanceringen en meer. Door je te abonneren heb je recht op speciale aanbiedingen, uitverkoop en loyaliteitsprogramma's.
2. Welke betaalmethoden accepteren jullie?
We accepteren creditcard en debet bankkaarten. Laat het ons weten als je problemen hebt met een specifieke betaalmethode.
3. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
Vanaf het moment dat wij betaling ontvangen worden alle bestellingen binnen 5 werkdagen verzonden en geleverd vóór de 5e werkdag na verzendingbevestiging. Het kan echter voorkomen dat u uw artikelen eerder ontvangt of dat er soms sprake is van vertraging, afhankelijk van het verzendadres. Houd er rekening mee dat pakketten vertraging kunnen oplopen buiten onze controle, zoals bij douane- of postvertragingen.
4. Wat zijn de verzendkosten?
De type verzendkosten zijn standaard <49,-€ of gratis vanaf 49,-€. Verzendmethode zijn via Bpost/PostNL/Gls of DPD . Je kunt de verzendkosten bekijken op de productpagina en bij het afrekenen.
5. Hoe weet ik of mijn bestelling is verzonden?
Je ontvangt een e-mail bij elke statuswijziging van je bestelling. Als er een trackingnummer is, ontvang je dit ook in de e-mail.
6. Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat kan ik doen?
Geef het wat meer tijd, aangezien de levertijd kan variëren. Als je bestelling te laat is, neem dan contact met ons op en we zullen een oplossing vinden.
7. Hoe laat ik feedback achter?
Je kunt feedback achterlaten op Facebook,Instagram, Google, onze website of via e-mail
ola@ideaboa.be We waarderen je feedback en het is nuttig voor andere klanten.